Traveling//Great Britain

Friday, October 23, 2015

Ahoj všichni! Sice jsem se zmiňovala, že vám nebudu psát, co všechno jsme v Anglii navštívili, ale nakonec jsem se rozhodla, že se s vámi podělím alespoň o pár (zajímavých) fotek. Nejvíce jsem fotila v Londýně, protože jsme tam strávili dva dny. A z toho je jen polovina fotek Big Ben na sto způsobů! Doufám, že se vám fotky budou líbit :)


Beachy Head - největší křídový útes v Anglii
Millenium Bridge - můžete ho znát z Harryho Pottera
Greenwich Park

6 komentářů

  1. Ahhh, milujeem Londýn aj Nerds!! <3
    Simimaus

    ReplyDelete
  2. I když by si moje spolublogerka z fotek přišla jak doma, tak já se na to nemůžu vynadívat. Bomba :)

    withlovek.cz

    ReplyDelete
  3. Anglicko milujem !! :) krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Vau, Londýn ti veľmi závidím! Hádam sa tam raz dostanem aj ja:)
    Bola by som rada, ak by si navštívila môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    ReplyDelete

Toplist

TOPlist

Followers