Traveling//France

Wednesday, August 26, 2015

Sice už jsou to dva měsíce co jsem byla se školou ve Francii, ale i tak bych se s vámi ráda podělila o fotky a taky pár zážitků.
Do Francie jsme jeli před koncem školního roku na 6 dní. Cesta autobusem trvala 20 hodin a pokud jste někam takhle dlouho cestovali, určitě víte, že to není nijak zábavné. Hlavně přes noc, kdy se moc nevyspíte, protože v autobuse to není moc pohodlné. Ubytováni jsme byli v hotelu Formule 1 ve městě Salon de Provence.

První den jsme navštívili město Nice, v jehož části jsme měli prvně rozchod a pak jsme se přesunuli k pláži a tam jsme také měli rozchod. Moře je v Nice krásně čisté s kamenitými plážemi (já radši písčité :D). Co mě na Nice překvapilo, bylo asi to, že i v takovém horku byli okolo nás samí běžci :D.

Dále jsme viděli třeba levandulová pole v Provence, kde jsme většinu času strávili nakupováním suvenýrů (pohledy, brožurky, mýdla...). Já jsem domů přivezla parfém, pohled a malé pytlíčky s levandulí.

A poslední den jsme navštívili Marseille (po Paříži druhé největší město Francie), kde se mi líbilo asi nejvíce. Vláčkem jsme vyjeli až na nejvyšší místo Marseille, chrám Notre Dame de la Garde. Poté jsme se lodí dostali na ostrůvek If a prohlídku Marseille jsme zakončili rozchodem, kdy jsme navštívili Starbucks a H&M (kde jsem si koupila skvělou kabelku!).

Navštívili jsme toho samozřejmě mnohem víc, ale kdybych měla každé město popisovat, byli bychom tu ještě zítra. Každopádně Francie a města, ve kterých jsme byli, jsou krásná, ale jak už jsem psala, nejvíce se mi líbilo v Marseille.

Byli jste ve Francii? Líbí se vám takové články?
Přístav v Nice
Krásné a čisté moře také v Nice

Nádherný výhled na Nice

Levandulová pole v Provence
Přístav v Marseille
Výhled z ostrůvku If
Starbucks v Marseille byl nutností!
A nakonec pohled na Marseille z nejvyššího místa - chrámu Notre Dame de la Garde

5 komentářů

  1. to sú naozaj krásne fotky, cítim sa, ako by som tam bola s tebou :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DEICHMANN KABELKU, ktorá sa koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. krásne fotky :) do FR by som veľmi chcela ísť. bola som "len" v Paríži a odvtedy ma táto krajina veľmi láka.

    ReplyDelete
  3. super! muselo to byť veľmi fajn, tiež by som sa tam rada niekedy pozrela :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
  4. to je krása! Miluju Francii :)

    ReplyDelete

Toplist

TOPlist

Followers