Outfit//England

Friday, October 16, 2015

Na konci září jsme se školou jeli na týden do Anglie. Navštívili jsme samé známé památky a města, takže si myslím, že by vás článek na toto téma asi moc nebavil. Ale rozhodla jsem se, že přidám outfit, který tady ještě nebyl.
Outfit jsme fotili hlavně v Brightonu, kde se mi po Londýně líbilo asi nejvíce. Dále Beachy Head, což je nejvyšší útes v Anglii a nakonec již zmiňovaný Londýn a to konkrétně Tower Bridge.
V Anglii se mi hrozně líbilo a ráda bych se tam zase někdy podívala. Třeba i do těch stejných měst, je to tam skvělé.


Byli jste v Anglii? Líbilo se vám tam?

PRIMARK cardigan // H&M tričko, bunda // PULL&BEAR džíny, boty // NIKE batoh





2 komentářů

  1. V Brightonu jsem byla dvakrát a moc se mi tam líbilo. Pro Londýn mám velkou slabost a doufám, že se mi tam po studiích podaří sehnat práci. :)

    ReplyDelete

Toplist

TOPlist

Followers